Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Prezes Agencji Badań Medycznych ogłasza nabór na stanowisko: młodszy specjalista/ specjalista ds. obsługi kontroli w Biurze Agencji w Agencji Badań Medycznych - NIEROZSTRZYGNĘTY

5/ABM/2022

Agencja Badań Medycznych - siedziba: ul. Stanisława Moniuszki 1 A, 00-014 Warszawa

Wymiar etatu: pełny etat

Liczba etatów: 1

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

ROLA W ZESPOLE:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za prowadzenie spraw związanych z obsługą i przebiegiem kontroli zewnętrznych oraz za wsparcie realizacji zadań związanych z kontrolą zarządczą i zarządzaniem ryzykiem w Agencji Badań Medycznych.

KLUCZOWE OBOWIĄZKI:

  1. Zapewnienie obsługi organizacyjnej i koordynacja przebiegu kontroli zewnętrznych w Agencji, w tym w szczególności:
  • rejestrowanie informacji o kontrolach zewnętrznych w Agencji;
  • bieżąca współpraca i komunikacja z organami kontrolującymi;
  • redagowanie odpowiedzi, zestawień, zastrzeżeń, wniosków i informacji itp. do zapytań oraz wystąpień pokontrolnych zewnętrznych organów kontroli, we współpracy z komórkami organizacyjnymi Agencji;
  • weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów i zestawień przygotowanych przez komórki organizacyjne Agencji na potrzeby przekazania ich podmiotom kontrolującym;
  • monitorowanie realizacji wydanych zaleceń pokontrolnych;
  1. Zapewnienie obsługi organizacyjnej kontroli zarządczej w Agencji, w tym w szczególności
  • koordynacja przebiegu procedury kontroli zarządczej (samoocena, oświadczenia itd.);
  • przygotowywanie diagnozy o stanie kontroli zarządczej w Agencji;
  • opracowywanie projektów instrukcji i regulaminów w zakresie kontroli zarządczej;
  1. Wspieranie procesu zarządzania ryzykiem, w szczególności monitorowanie działań podejmowanych przez właścicieli ryzyk i informowanie kierownictwa Agencji o stanie tych działań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub obsługą kontroli zewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych lub administracji państwowej, samorządowej

      lub

  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, prawnicze, ekonomiczne) i co najmniej 1 rok  doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem kontroli lub obsługą kontroli zewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych lub administracji państwowej, samorządowej
  • znajomość zagadnień z zakresu praktycznego stosowania prawa dotyczącego trybu prowadzenia kontroli przez organy kontroli zewnętrznych (np. NIK)
  • znajomość procesu kontroli organów zewnętrznych m.in.: NIK
  • samodzielność w planowaniu i realizacji zadań oraz zdolności organizacyjne;
  • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania
  • umiejętność syntetycznego formułowania myśli i redagowania złożonych tekstów
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista istotna w bieżącej współpracy z organami kontroli i komórkami organizacyjnymi Agencji
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu
  • rzetelność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • znajomość zagadnień organizacji i funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft 365 (w szczególności Word, Excel, PowerPoint)

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli lub audytu
  • szkolenia potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem z zakresu kontroli i audytu
  • znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  • doświadczenie w zakresie procesu kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem

CO OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającej się, młodej organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczania
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Dofinasowanie do wypoczynku oraz do zakupu okularów korekcyjnych
  • Praca w zespole profesjonalistów, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • Wsparcie przełożonych i współpracowników
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Kafeterię benefitową
  • Przyjazne warunki pracy i miła atmosfera pracy
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy

WYMAGANE DOKUMENTY:

Życiorys podpisany podpisem kwalifikowalnym lub skan życiorysu podpisany własnoręcznie.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu w terminie do dnia 31.01.2022 r. na adres mailowy: rekrutacja@abm.gov.pl.

W tytule wiadomości proszę wpisać „5/ABM/2022”

INNE INFORMACJE:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Życiorysy osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:

  • Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych, przy ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem - iod@abm.gov.pl.
  • Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko pracy w Agencji Badań Medycznych.
  • Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych są przepisy prawa pracy: art. 22[1] oraz par. 3 Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10.12.2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO., natomiast inne dane nie wymagane przepisami prawa, przekazane w dokumentach, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionego celu, tj. do momentu zakończenia rekrutacji.
  • Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne (m.in. usługi hostingu, usługi w chmurze), kurierskie, szkoleniowe czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji.
  • Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  • Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym czasie.
  • Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie Państwa danych w zakresie wynikającym z art.22[1] kodeksu pracy jest obowiązkowe, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.

Jeżeli w życiorysie zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych - np. dane dotyczące zdrowia, pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne), konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Zgoda może przyjąć poniższe brzmienie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO które zostały zawarte w życiorysie oraz załączonych do niego dokumentach przez Agencję Badań Medycznych w celu mojego udziału w procesie rekrutacyjnym.

Opcje strony

Metadane

Data publikacji : 18.01.2022
Data modyfikacji : 05.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
Agencja Badań Medycznych
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Monika Szwugier
Osoba modyfikująca informację:
Monika Szwugier
do góry